Discussies van Yvonne Welings (4,187)

Discussies waarop is gereageerd (3388) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik denk dat ik weet welke GR het betreft, een keer om de tafel zitten, samen met Eri…"

Yvonne Welings heeft 27 Jun 2018 gereageerd op Vraag archieftoezicht gemeenschappelijke regelingen

11 6 Jul 2018
Antwoord van Terri Quinn

"Nog een toevoeging, de nieuwe selectielijst van provincies wordt in 2019 verwacht. M…"

Yvonne Welings heeft 27 Jun 2018 gereageerd op WNRA: gevolgen HRM systemen (tweezijdig ondertekenen) en personeelsdossiers

5 27 Jun 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik ook, overwogen wordt om na de WNRA de bewaartermijn te verkorten. Van personeelsl…"

Yvonne Welings heeft 26 Jun 2018 gereageerd op WNRA: gevolgen HRM systemen (tweezijdig ondertekenen) en personeelsdossiers

5 27 Jun 2018

"Wat ik heb vernomen, is dat mogelijk de bewaartermijn van PD's zal worden verkort en…"

Yvonne Welings heeft 26 Jun 2018 gereageerd op WNRA: gevolgen HRM systemen (tweezijdig ondertekenen) en personeelsdossiers

5 27 Jun 2018

"Wellicht een tip, bepaal als organisatie een standpunt of je die dossiers permanent…"

Yvonne Welings heeft 21 Jun 2018 gereageerd op Scannen analoge dossiers

7 18 Jul 2018
Antwoord van Brigitta Arkema

"Ik ben geen privacy expert, maar geautoriseerde raadpleging moet kunnen. De cliënt z…"

Yvonne Welings heeft 19 Jun 2018 gereageerd op Mag je een een cliëntendossier na afsluiting nog gebruiken?

8 25 Jun 2018
Antwoord van Wilma Koolen

"Jouw aanname klopt, het oude dossier moet je op vernietiging stellen (denk aan het v…"

Yvonne Welings heeft 18 Jun 2018 gereageerd op Mag je een een cliëntendossier na afsluiting nog gebruiken?

8 25 Jun 2018
Antwoord van Wilma Koolen

"Zie model VNG https://vng.nl/onderwerpenindex/dienstverlening-en-informatiebeleid/ar…"

Yvonne Welings heeft 14 Jun 2018 gereageerd op aanwijzingsbesluit archiefbewaarplaats na beëindiging gemeenschappelijke regeling

1 14 Jun 2018

"Ik vond nog deze oude discussie over dit onderwerp: http://www.breednetwerk.nl/forum…"

Yvonne Welings heeft 12 Jun 2018 gereageerd op e-mail registreren of alleen bijlage(n)

7 13 Jun 2018
Antwoord van Marc Bonnes

"Rens, Almere ook heb ik begrepen, fijn dat iedereen zijn of haar ervaringen deelt."

Yvonne Welings heeft 11 Jun 2018 gereageerd op Waarom niet een benadering? Archivering by design, privacy by design en informatiebeveiliging by design

11 11 Jun 2018

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden