Discussies van Yvonne Welings (4,187)

Discussies waarop is gereageerd (3388) Antwoorden Recente activiteiten

"https://www.berenschot.nl/actueel/2018/juni/gemeente-gegevensmanagement/"

Yvonne Welings heeft 5 Jul 2018 gereageerd op netwerkschijven en e-mail importeren in e-depot

9 23 Jul 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"De laatste tijd lees ik steeds vaker over het gebruik van de zoekapplicatie My-Lex t…"

Yvonne Welings heeft 4 Jul 2018 gereageerd op netwerkschijven en e-mail importeren in e-depot

9 23 Jul 2018

"Die DPIA, een soort risicoanalyse, moet je houden om te kunnen beoordelen of je nu w…"

Yvonne Welings heeft 2 Jul 2018 gereageerd op Vertrouwelijke stukken psychologen/bedrijsartsen

3 2 Jul 2018

"Toevallig heeft de AP net richtlijnen hierover gepubliceerd in verband met de verpli…"

Yvonne Welings heeft 2 Jul 2018 gereageerd op Vertrouwelijke stukken psychologen/bedrijsartsen

3 2 Jul 2018

"Dat is duidelijk dat het bredere reikwijdte heeft dan een DMS, al vraag ik me af of…"

Yvonne Welings heeft 2 Jul 2018 gereageerd op TMLO: kan het eenvoudiger?

4 2 Jul 2018

"Hoe zie je de rol van de leveranciers? Zelf denk ik dat dit ook een nog niet genoemd…"

Yvonne Welings heeft 2 Jul 2018 gereageerd op TMLO: kan het eenvoudiger?

4 2 Jul 2018

"Wellicht behoeft dit artikel aanpassing aan de Archiefregeling?"

Yvonne Welings heeft 2 Jul 2018 gereageerd op Opslag niet-openbare registers Burgerlijke Stand

10 4 Jul 2018
Antwoord van Ria Mink-Gijzen

"In de Archiefregeling zijn speciale eisen opgenomen over de bewaring van archiefbesc…"

Yvonne Welings heeft 28 Jun 2018 gereageerd op Opslag niet-openbare registers Burgerlijke Stand

10 4 Jul 2018

"Kan je het artikel van het BW noemen?"

Yvonne Welings heeft 28 Jun 2018 gereageerd op Opslag niet-openbare registers Burgerlijke Stand

10 4 Jul 2018

"Dat lijkt mij gezien de omvang ook de meest praktische oplossing, waarbij nog wel ee…"

Yvonne Welings heeft 27 Jun 2018 gereageerd op Vraag archieftoezicht gemeenschappelijke regelingen

11 6 Jul 2018
Antwoord van Terri Quinn

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden