Discussies van jack karelse (456)

Discussies waarop is gereageerd (393) Antwoorden Recente activiteiten

"Het artikel/de blog waar Sven naar verwijst geeft prima de stand van zaken weer. Zaa…"

jack karelse heeft 5 Nov 2018 gereageerd op Succesverhalen Zaakgericht Werken

20 15 Nov 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

"geef je het antwoord zelf? :-) Je kunt en kon de betrouwbaarheid van een natte handt…"

jack karelse heeft 10 Okt 2018 gereageerd op Waarom de elektronische handtekening een risico is voor duurzame toegankelijkheid... (en wat doen we er aan?)

7 4 Nov
Antwoord van Yvonne Welings

"De manier waarop het gebruikt wordt en de manier waarop het gebruikt KAN worden. Daa…"

jack karelse heeft 4 Okt 2018 gereageerd op Model DSP/ I-Navigator

5 8 Okt 2018
Antwoord van Bert Brons

"een probleem?Ik weet het niet. Een handtekening is 'slechts' een handtekening. Welke…"

jack karelse heeft 2 Okt 2018 gereageerd op Waarom de elektronische handtekening een risico is voor duurzame toegankelijkheid... (en wat doen we er aan?)

7 4 Nov
Antwoord van Yvonne Welings

"ja, ben ook benieuwd! "

jack karelse heeft 5 Sept 2018 gereageerd op Anoniem digitaliseren: ervaringen gevraagd

18 29 Sept 2018
Antwoord van Julia Loosjes

"over eigen gegevens heb ik het niet. Die zijn duidelijk. Ik heb er ook recht op dat…"

jack karelse heeft 5 Sept 2018 gereageerd op Anoniem digitaliseren: ervaringen gevraagd

18 29 Sept 2018

"dus dan is het 'voor de leuk' of uit nieuwsgierigheid en dat is gewoon niet (meer) g…"

18 29 Sept 2018

"@Yvonne, kun je hiervan een voorbeeld geven, gerelateerd aan bouwvergunningen (of aa…"

18 29 Sept 2018

"nieuwe aanvraag, nieuw dossier.Als je het oude dossier heropent, kan het zijn dat de…"

jack karelse heeft 22 Jun 2018 gereageerd op Mag je een een cliëntendossier na afsluiting nog gebruiken?

8 25 Jun 2018
Antwoord van Wilma Koolen

"hallo Marc,Dat zal een instelling zijn, denk ik. zie bijlageJack "

jack karelse heeft 13 Jun 2018 gereageerd op e-mail registreren of alleen bijlage(n)

7 13 Jun 2018
Antwoord van Marc Bonnes

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden