Discussies van Leon van Oosterom (241)

Discussies waarop is gereageerd (211) Antwoorden Recente activiteiten

"en voor de volledigheid hier de link naar de kamervragen"

Leon van Oosterom heeft 18 Mrt 2015 gereageerd op Aanbesteding documentscanning en kamervragen

10 26 Mrt 2015
Antwoord van Leon van Oosterom

"Beste Jacko, Om de vraag goed te beantwoorden zou er meer bekend moeten zijn wat de…"

Leon van Oosterom heeft 18 Mrt 2015 gereageerd op Scanstraat - intern en extern

14 26 Mrt 2015

"flac en ogg zijn typisch formaten die veel in gebruik zijn voor muziek opnamen. nade…"

Leon van Oosterom heeft 12 Mrt 2015 gereageerd op Open formaat voor geluidsopnamen

6 12 Mrt 2015

"AVI is het meest gebruikte bestandsformaat voor bewegende beelden. Het wave formaat…"

Leon van Oosterom heeft 2 Mrt 2015 gereageerd op archiveren van een innovatief "digitaal financieel jaarverslag"

20 2 Mrt 2015
Antwoord van Marco Klerks

"Ik ben ook niet voor dubbele opslag, in ieder geval niet binnen één applicatie. prob…"

Leon van Oosterom heeft 2 Mrt 2015 gereageerd op Vraagje over Vervanging (Handboek)

9 1 Sept 2015
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Beste Edward, Ik denk dat je in beginsel gelijk hebt. Echter dat heeft volgens mij a…"

Leon van Oosterom heeft 27 Feb 2015 gereageerd op Vraagje over Vervanging (Handboek)

9 1 Sept 2015
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Beste Jean-Paul, Mocht je specifieke vragen hebben op dat terrein dan kunnen we die…"

Leon van Oosterom heeft 12 Feb 2015 gereageerd op Archiefdiensten die zelf digitaliseren

11 26 Dec 2016
Antwoord van Rene Zijlstra

"Beste Mireille, jouw antwoord op mijn vraag heeft je al de twee mogelijke keuzes dui…"

Leon van Oosterom heeft 10 Feb 2015 gereageerd op We gaan zaakgericht werken: En wat doen we met ons 'oude' DMS?

15 25 Nov 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Mireille, De vraag die bij mij als eerste opkomt bij het lezen van je vraag is w…"

Leon van Oosterom heeft 9 Feb 2015 gereageerd op We gaan zaakgericht werken: En wat doen we met ons 'oude' DMS?

15 25 Nov 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"@Jean-Luc & Yvonne, Heel erg goed punt, algemene computervaardigheden. Er is ook…"

Leon van Oosterom heeft 9 Jan 2015 gereageerd op Het gemis van een e-depot en digitale dementie

19 15 Jan 2015
Antwoord van jack karelse

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden