Discussies van Yvonne Welings (4,187)

Discussies waarop is gereageerd (3388) Antwoorden Recente activiteiten

"Waar de archiefwereld heel sterk in is, ik durf dat te zeggen ik ben zelf archivaris…"

Yvonne Welings heeft 6 Feb 2019 gereageerd op Hoe ziet DIV er bij Common Ground uit?

36 5 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Een echt PD bestaat niet meer sinds het Zaakgericht werken, het PD bestaat nu uit ve…"

Yvonne Welings heeft 6 Feb 2019 gereageerd op Gebruiken jullie het zaaksysteem ook voor het vastleggen van PD stukken

5 6 Feb 2019
Antwoord van jack karelse

"Zie ook https://www.vindinformatiemanagement.nl/blog/19371/tijd-voor-pivot-ii"

Yvonne Welings heeft 6 Feb 2019 gereageerd op Hoe ziet DIV er bij Common Ground uit?

36 5 Jul 2019

"Overbrenging is feitelijk niet zo relevant, waar het om gaat is dat we de digitale d…"

36 5 Jul 2019

"Common ground richt zich nu vooral op data in de basisregistraties en de onderliggen…"

Yvonne Welings heeft 4 Feb 2019 gereageerd op Hoe ziet DIV er bij Common Ground uit?

36 5 Jul 2019

"Ik weet dat de gemeente 's-Hertogenbosch het vroeger in gebruik had en dat de gemeen…"

Yvonne Welings heeft 4 Feb 2019 gereageerd op Knelpunten informatiehuishouding gemeenten

8 11 Mrt 2019

"Inderdaad inrichting goed punt. Bij de gemeente Tilburg is overigens  Filenet nog in…"

Yvonne Welings heeft 4 Feb 2019 gereageerd op Knelpunten informatiehuishouding gemeenten

8 11 Mrt 2019

""

8 11 Mrt 2019

"Zie ook https://www.nationaalarchief.nl/archiveren/nieuws/overbrenging-ind-dossiers-…"

Yvonne Welings heeft 2 Feb 2019 gereageerd op Opschonen van een naturalisatie archief

10 14 Mrt 2019
Antwoord van Raymond Juliana

"Niet alle personeelsdossiers worden vernietigd, denk aan het PD van de burgemeester,…"

Yvonne Welings heeft 1 Feb 2019 gereageerd op Personeelsdossier in Youforce archiveren

53 10 Sept 2019

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden