Discussies van Yvonne Welings (4,187)

Discussies waarop is gereageerd (3388) Antwoorden Recente activiteiten

"Discussie wel, maar het zou me niet verbazen wanneer dit een gelopen race is. We gaa…"

Yvonne Welings heeft 20 Mrt 2019 gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

"Wat ik wel jammer in deze zou vinden, wanneer gemeenten niet massaal zouden kiezen v…"

Yvonne Welings heeft 20 Mrt 2019 gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt 2019

"Het meest bizarre ervaar ik dat wanneer je terug kijkt in de tijd, de DIV wereld in…"

Yvonne Welings heeft 20 Mrt 2019 gereageerd op Gemeentelijke organisatie zonder DIV (of DIM etc)

13 26 Mrt 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Het lijkt inderdaad op een omgekeerde vervangingsbesluit, zelf heb ik geen ervaring…"

20 25 Mrt 2019

"Oh nu begrijp ik wat je bedoelt. De archiefwetgeving is een beetje afwijkend om het…"

Yvonne Welings heeft 19 Mrt 2019 gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt 2019

"Nee, en dat moet het vraagstuk archivering van data nog worden ingericht. Ik ga jouw…"

Yvonne Welings heeft 19 Mrt 2019 gereageerd op Gemeentelijke organisatie zonder DIV (of DIM etc)

13 26 Mrt 2019

"Jammer voor ons als BREED dat je loopbaan ten einde is. Het is altijd fijn dat ieman…"

Yvonne Welings heeft 19 Mrt 2019 gereageerd op Gemeentelijke organisatie zonder DIV (of DIM etc)

13 26 Mrt 2019

"Ik vraag me af of je die inventaris niet nodig hebt voor ambtelijk gebruik en/of bur…"

Yvonne Welings heeft 19 Mrt 2019 gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt 2019

"http://www.breednetwerk.nl/profiles/blogs/informatiecategorieen-wet-open-overheid-woo"

Yvonne Welings heeft 18 Mrt 2019 gereageerd op Nieuwe openbaarheidsregimes in 2019: Woo, Wob en Archiefwet

23 17 Jun 2019

"Voor update Woo zie http://www.breednetwerk.nl/forum/topics/stand-van-zaken-wet-open…"

Yvonne Welings heeft 14 Mrt 2019 gereageerd op Nieuwe openbaarheidsregimes in 2019: Woo, Wob en Archiefwet

23 17 Jun 2019

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden