Discussies van Leon van Oosterom (241)

Discussies waarop is gereageerd (211) Antwoorden Recente activiteiten

"een must have lijkt me. wonderlijk dat het nog zo lang geduurd heeft"

Leon van Oosterom heeft 16 Jun 2015 gereageerd op Digitaal werken wordt nu echt mogelijk

2 18 Jun 2015
Antwoord van d635nk

"zie ook deze discussie op Breed : http://www.breednetwerk.nl/forum/topics/op-zoek-na…"

Leon van Oosterom heeft 5 Jun 2015 gereageerd op Volledige RMA functionaliteit in een Zaaksysteem

6 6 Jul 2015
Antwoord van Erik van Hengel

"hahaha, ik zei ook niet voor niets zeer volledig."

Leon van Oosterom heeft 2 Jun 2015 gereageerd op Archiveren van audio-bestanden: ervaringen tot nu toe?

25 6 Jun 2019
Antwoord van Hans Mannaert

"Volg deze link voor een zeer volledig onderzoek/rapport (ARSC Guide to Audio Preserv…"

Leon van Oosterom heeft 2 Jun 2015 gereageerd op Archiveren van audio-bestanden: ervaringen tot nu toe?

25 6 Jun 2019
Antwoord van Hans Mannaert

"@Jean-Luc nee, ik zou dat in dit geval in ieder geval geen broodroof noemen. Maar al…"

Leon van Oosterom heeft 26 Mrt 2015 gereageerd op Scanstraat - intern en extern

14 26 Mrt 2015
Antwoord van Leon van Oosterom

"@Jean-Luc op zichzelf wel mee eens, maar het is een gegeven dat tarieven scherper zi…"

Leon van Oosterom heeft 26 Mrt 2015 gereageerd op Aanbesteding documentscanning en kamervragen

10 26 Mrt 2015

"@Jacko, ik zie dat Jean-Luc het antwoord over vervanging al gegeven heeft dat ik ook…"

Leon van Oosterom heeft 26 Mrt 2015 gereageerd op Scanstraat - intern en extern

14 26 Mrt 2015

"Beste Jean-Luc Die conclusie vond ik toen al iets te kort door de bocht en in deze s…"

Leon van Oosterom heeft 23 Mrt 2015 gereageerd op Aanbesteding documentscanning en kamervragen

10 26 Mrt 2015

"Hoi Yvonne, Ik reageer alleen even op het woordje "onterechte". Weet dat de commissi…"

Leon van Oosterom heeft 23 Mrt 2015 gereageerd op Aanbesteding documentscanning en kamervragen

10 26 Mrt 2015

"@Eric, ga ik je volgende week een heleboel over kunnen vertellen."

Leon van Oosterom heeft 19 Mrt 2015 gereageerd op Aanbesteding documentscanning en kamervragen

10 26 Mrt 2015

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden