Discussies van Henk Sligman (194)

Discussies waarop is gereageerd (165) Antwoorden Recente activiteiten

"@Yvonne, dat de "griffie" geen bestuursorgaan is ben ik met je eens. Ik kan nog niet…"

Henk Sligman heeft 6 Okt 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"Misschien gebruik maken van dit art uit de gemeentewet Artikel 74 1. Alle aan de…"

Henk Sligman heeft 3 Okt 2014 gereageerd op Ondervangen e-mails gericht aan college B &W

14 2 Apr 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Ergens in de aanvulling dit gelezen: "de wijze waarop" is het volgen waard denk ik.…"

Henk Sligman heeft 1 Okt 2014 gereageerd op Informatiebeveiliging Suwinet niet op orde

12 26 Jan 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Jack, laten we het er even op houden dat ik dit "hoorde". Verder ben ik in een pilot…"

Henk Sligman heeft 24 Sept 2014 gereageerd op verschil tussen ZIP en SIP

4 24 Sept 2014

"Guido, dank voor de aanvulling, ik kon zo snel de (jou) goede toelichting niet vinde…"

Henk Sligman heeft 23 Sept 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016

"@Marianne, zie een eerdere bijdrage van mij in deze discussie, qua inhoud. En ja, ee…"

Henk Sligman heeft 23 Sept 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016

"Praktisch en pragmatisch werken zijn gevleugelde woorden om in ieder geval een voorl…"

Henk Sligman heeft 17 Sept 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016

"Mijn antwoord laat even op zich wachten, afd juridische zaken buigt zich nu over de…"

Henk Sligman heeft 15 Sept 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016

"deze heb ik al alvast: Artikel 4 Burgemeester en wethouders dragen zorg voor het ins…"

Henk Sligman heeft 13 Sept 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016

"Ik ben even een lang weekend weg. het komt zsm "

Henk Sligman heeft 13 Sept 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden