Discussies van Leon van Oosterom (241)

Discussies waarop is gereageerd (211) Antwoorden Recente activiteiten

"Die plek is er inderdaad niet. Maar als je daar behoefte aan hebt kan ik je wel advi…"

Leon van Oosterom heeft 3 Nov 2015 gereageerd op Wanneer is scannen in kleur echt nog nodig? (duidelijke criteria)

11 3 Nov 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"zoals ze vaak zeggen 'the proof of the pudding is in the eating'. Zo vanaf de zijkan…"

Leon van Oosterom heeft 3 Nov 2015 gereageerd op Wanneer is scannen in kleur echt nog nodig? (duidelijke criteria)

11 3 Nov 2015

"En niet te vergeten dossiers waar kopieën van identiteitsbewijzen in terecht komen.…"

11 3 Nov 2015

"Ik had nooit gedacht dat ik dit nog eens zou gaan zeggen, maar misschien is microfil…"

Leon van Oosterom heeft 27 Aug 2015 gereageerd op Scannen en digitaal bewaren van machtigingskaarten

33 1 Sept 2015

"Ik had nooit gedacht dat ik dit nog eens zou gaan zeggen, maar misschien is microfil…"

Leon van Oosterom heeft 27 Aug 2015 gereageerd op Scannen en digitaal bewaren van machtigingskaarten

33 1 Sept 2015

"@Yvonne, dat ben ik helemaal met je eens. Ik wil alleen voorkomen dat er te snel in…"

Leon van Oosterom heeft 21 Aug 2015 gereageerd op Scannen en digitaal bewaren van machtigingskaarten

33 1 Sept 2015

"Zijn  digitale  documenten  rechtsgeldig? We  moeten  eerst  een  onderscheid  maken…"

Leon van Oosterom heeft 21 Aug 2015 gereageerd op Scannen en digitaal bewaren van machtigingskaarten

33 1 Sept 2015

"Dat had ik gelezen Yvonne. Maar een gescand machtigingskaartje is de digitale weerga…"

Leon van Oosterom heeft 20 Aug 2015 gereageerd op Scannen en digitaal bewaren van machtigingskaarten

33 1 Sept 2015

"Toch kom ik dat zo vaak tegen, medewerkers van de financiële afdeling die denken dat…"

Leon van Oosterom heeft 20 Aug 2015 gereageerd op Scannen en digitaal bewaren van machtigingskaarten

33 1 Sept 2015

"Toch kom ik dat zo vaak tegen, medewerkers van de financiële afdeling die denken dat…"

33 1 Sept 2015

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden