Discussies van Yvonne Welings (4,185)

Discussies waarop is gereageerd (3386) Antwoorden Recente activiteiten

"Zag dit nog voorbij komen: https://www.vindomgevingszaken.nl/whitepaper-van-bestemmi…"

Yvonne Welings heeft 13 Jan 2020 gereageerd op zaaktypen Omgevingswet voor planvorming/beleid

7 14 Jan 2020
Antwoord van Ewald te Koppele

"Neem contact op met Mark van den Broek, lid van Breed en telefoonnummer staat erbij.…"

Yvonne Welings heeft 10 Jan 2020 gereageerd op zaaktypen Omgevingswet voor planvorming/beleid

7 14 Jan 2020

"Stem de zaaktypen af met de eigen organisatie en de ketenpartners. iZTC is een handi…"

Yvonne Welings heeft 10 Jan 2020 gereageerd op zaaktypen Omgevingswet voor planvorming/beleid

7 14 Jan 2020

"Dank voor je antwoord, mijn verwachting is gezien de ontwikkelingen bij de RHC’s de…"

Yvonne Welings heeft 10 Jan 2020 gereageerd op 10 jaren blokken verplicht?

20 11 Jan 2020
Antwoord van Wim van Dongen

"Dat staat in de blog, Awb, het lijkt mij uit het oogpunt van informatiebeveiliging g…"

Yvonne Welings heeft 9 Jan 2020 gereageerd op elektronische verzending van besluiten (e-mail als officieel kanaal)

6 9 Jan 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Om wat concrete mogelijkheden te noemen: Sharefile en Zivver."

Yvonne Welings heeft 9 Jan 2020 gereageerd op elektronische verzending van besluiten (e-mail als officieel kanaal)

6 9 Jan 2020

"Beste Frans, Die wil ik wel met je delen, laat even je mailadres achter."

Yvonne Welings heeft 8 Jan 2020 gereageerd op wGR en DVO's

2 8 Jan 2020
Antwoord van Frans van der Zanden

"Die zijn zeker in gebruik, zie ook oude bijdrage uit 2015: http://www.breednetwerk.n…"

Yvonne Welings heeft 8 Jan 2020 gereageerd op elektronische verzending van besluiten (e-mail als officieel kanaal)

6 9 Jan 2020

"In mijn optiek zou deze Archiefwet2021 niet door moeten gaan. Eerst de behandeling v…"

Yvonne Welings heeft 7 Jan 2020 gereageerd op Digitale duurzaamheid beter geborgd in nieuwe Archiefwet?

5 7 Jan 2020

"Waarom gebruiken jullie niet Mijn Overheid en Berichtenbox?"

Yvonne Welings heeft 7 Jan 2020 gereageerd op elektronische verzending van besluiten (e-mail als officieel kanaal)

6 9 Jan 2020

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden