Discussies van Henk Sligman (194)

Discussies waarop is gereageerd (165) Antwoorden Recente activiteiten

"Goed initiatief, maar als we een landelijk overzicht willen om te waarborgen dat "vo…"

Henk Sligman heeft 27 Nov 2014 gereageerd op

Nu net

"Dag Yvonne, Goed dat je e.e.a. eens kort en helder in het midden gooit. M.n. de eers…"

Henk Sligman heeft 10 Nov 2014 gereageerd op Van archiefinspecteur tot auditor ?

23 19 Mei 2015
Antwoord van Hans van Rijn

"Kijk we komen er wel en dit is nog maar één casus. Ik heb er nog meer voor de boeg."

Henk Sligman heeft 6 Nov 2014 gereageerd op evenementenvergunning van vernietigbaar naar permanent bewaren maar wanneer openbaar?

10 6 Nov 2014
Antwoord van Henk Sligman

"Hoi Jack, in de digitale archiefwereld gebeuren bijzondere dingen, en daar ben ik nu…"

Henk Sligman heeft 6 Nov 2014 gereageerd op evenementenvergunning van vernietigbaar naar permanent bewaren maar wanneer openbaar?

10 6 Nov 2014

"hoofdstuk 1.4 neem ik ook als uitgangspunt. Maar de lokale trendanalyse wordt de "ge…"

10 6 Nov 2014

"@Erik, "dat mag altijd"? moet wel een grondslag hebbben. Ik doe het alsvolgt: In onz…"

10 6 Nov 2014

"Rondom "Deventer" is er een (formele) vorm van samenwerken ontstaan tussen Deventer…"

Henk Sligman heeft 28 Okt 2014 gereageerd op Samenwerking buurgemeenten

9 31 Okt 2014
Antwoord van d635nk

" Dag Marco, het gehele rapport heeft een zweem van "chaotische informatiehuishouding…"

Henk Sligman heeft 16 Okt 2014 gereageerd op rapport ICT commissie

10 2 Nov 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"@Yvonne, op zich zal enige "selectie" wel mogelijk zijn, maar wat "selecteren" we da…"

Henk Sligman heeft 6 Okt 2014 gereageerd op evenementenvergunning van vernietigbaar naar permanent bewaren maar wanneer openbaar?

10 6 Nov 2014

"Ja, vorige week die zijn nu aan het kauwen. "

Henk Sligman heeft 6 Okt 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden