Discussies van Rob Haans (135)

Discussies waarop is gereageerd (123) Antwoorden Recente activiteiten

"Een grotere knoppenbalk (groter font) en schreefloze lettertypes gebruiken.   Een pl…"

Rob Haans heeft 9 Feb 2011 gereageerd op Een likje verf...

23 24 Jun 2011
Antwoord van Marco Klerks

"Ik zou zeggen: bespreek het breed binnen je organisatie. Het is een discussie over h…"

Rob Haans heeft 9 Feb 2011 gereageerd op Elektronische handtekening

72 23 Dec 2013

"Net gebeld met het Nationaal Archief, en ze kunnen voorlopig nog geen rol spelen ron…"

Rob Haans heeft 9 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"Zoals ik in mijn inleiding al stelde, ben ik het niet eens met Ria. Ze stelt alleen…"

Rob Haans heeft 8 Feb 2011 gereageerd op Elektronische handtekening

72 23 Dec 2013

"Ik zou voorstellen dat je het archiefbeheer van Pleio centraal gaat doen. Want hoe w…"

Rob Haans heeft 6 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011

"Nog een discussie hier over dit onderwerp gevonden: http://bhiccommunity.ning.com/fo…"

Rob Haans heeft 2 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011

"Er zijn al een aantal eerdere discussies over dit onderwerp geweest: http://bhiccomm…"

Rob Haans heeft 2 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011

"Nog een nabrander: 100% digitaal zal onze documenthuishouding wel nooit worden verwa…"

Rob Haans heeft 2 Feb 2011 gereageerd op Elektronische handtekening

72 23 Dec 2013

"Overigens vind ik het idee van een handboekje wel leuk, maar dan wel digitaal. Zoiet…"

72 23 Dec 2013

"Dank je.    Wat betreft substitutie: op het moment dat je de handtekening niet meer…"

72 23 Dec 2013

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden