NETWERK VOOR DE INNOVATIEVE INFORMATIEWERKER
Weergeven
Begonnen discussies (11) | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Ondertekenen documenten interne processenNa invoering van zaakgericht werken zijn de processen met een externe trigger (klantvraag) gedigitaliseerd. Een besluit wordt ondertekend d… Begonnen door Jean-Luc Rouvroye |
6 |
12 Jan 2016 Antwoord van Jean-Luc Rouvroye |
Rol RHC en zelf actief openbaar makenIk zie dat steeds meer organisaties grote archiefbestanden digitaliseren én publiceren op hun website. Bijvoorbeeld de gemeente Coevorden h… Begonnen door Jean-Luc Rouvroye |
4 |
1 Nov 2013 Antwoord van Ton de Looijer |
Rol en verantwoordelijkheid DIV volgens de BaselineIn de Baseline informatiehuishouding gemeenten, Deel 2b: Documentaire informatievoorziening en (digitaal) zaakgericht werken, wordt gesprok… Begonnen door Jean-Luc Rouvroye |
15 |
28 Okt 2013 Antwoord van Henk Sligman |
Ontwerpverordening systematische toezichtinformatie Noord-BrabantIn het kader van de Wet revitalisering generiek toezicht worden gemeenten gevraagd om te reageren op de ontwerpverordening. Ik heb een vraa… Begonnen door Jean-Luc Rouvroye |
11 |
5 Jun 2013 Antwoord van Yvonne Welings |
Subsidie ontvangen als zaaktypeIk zit met het volgende: we hebben een zaaktype subsidie voor de subsidies die we verlenen. Subsidies die we ontvangen, komen vooralsnog ni… Begonnen door Jean-Luc Rouvroye |
13 |
6 Mei 2013 Antwoord van Rob Haans |
Vervanging: welke uitzonderingen zijn er?In het handboek vervanging heb ik een algemene beschrijving opgenomen: Het belang van de gegevens voor recht- of bewijszoekenden, historisc… Begonnen door Jean-Luc Rouvroye |
17 |
2 Dec 2013 Antwoord van Jean-Luc Rouvroye |
Verplichte metadata voor vervangingsbesluitIk ben bij de gemeente Uden bezig met het vervangingsbesluit. Ik heb een handboek opgesteld met onze werkwijzen, werkafspraken, alle techni… Begonnen door Jean-Luc Rouvroye |
6 | 8 Nov 2012 |
Elektronisch ondertekenen in GWS of Corsa?Bij de gemeente Uden zijn we bezig om sociale zaken aan te sluiten op Corsa. Het is de bedoeling dat er een koppeling komt tussen Corsa en… Begonnen door Jean-Luc Rouvroye |
10 |
19 Jan 2015 Antwoord van Peter Witlox |
Nut en noodzaak bijscannen voor handtekeningOp 12 juni was er een DIV-bijeenkomst bij het Brabants Historisch Informatie Centrum (BHIC) in Den Bosch. Daar werd o.a. een presentatie ge… Begonnen door Jean-Luc Rouvroye |
2 |
29 Jun 2012 Antwoord van Yvonne Welings |
Gebruik DSP in CorsaBij mijn gemeente gebruiken we de I-Controller om zaaktypes in Corsa te importeren. Op dit moment kunnen we het zaaktype (en tegelijk docum… Begonnen door Jean-Luc Rouvroye |
7 |
12 Mrt 2012 Antwoord van Jean-Luc Rouvroye |
© 2024 Gemaakt door Marco Klerks. Verzorgd door