Discussies van Kirsten van Opijnen (39)

Discussies waarop is gereageerd (25) Antwoorden Recente activiteiten

"Heel erg bedankt voor jullie terugkoppeling. We gaan de weg bewandelen die Yvonne aa…"

Kirsten van Opijnen heeft 6 Jan gereageerd op Bewaartermijnen WOO

6 6 Jan
Antwoord van Michael Nieuwenhuis

"Ja, wij hebben een postprocedure en een poederbrief/bombrief procedure.  Naast deze…"

Kirsten van Opijnen heeft 6 Jan gereageerd op postprotocol

6 20 Jan
Antwoord van Gerdien Drost

"hey Lianne,  wij gaan nu met dezelfde vraag aan de slag. Ben jij al wat wijzer gewo…"

Kirsten van Opijnen heeft 15 Okt 2024 gereageerd op Software Procura voor Verkiezingen

1 15 Okt 2024
Antwoord van Kirsten van Opijnen

"Dank voor het delen! "

Kirsten van Opijnen heeft 31 Jul 2024 gereageerd op Hoe stel ik als gemeente een verbeterplan Archiefwet op?

2 31 Jul 2024
Antwoord van Yvonne Welings

"Het was een e-mail van ICTU / Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelati…"

Kirsten van Opijnen heeft 1 Sept 2023 gereageerd op Contactpersoon algoritmeregister

8 7 Sept 2023

"Ik heb hem zelf niet gezien/gelezen die brief. Ik hoorde het pas in dat gesprek. Ik…"

Kirsten van Opijnen heeft 1 Sept 2023 gereageerd op Contactpersoon algoritmeregister

8 7 Sept 2023

"Dank Rens, Wij hadden in onze groep waar we bij elkaar zitten van privacy, informati…"

8 7 Sept 2023

"Hey Yvonne, bedankt voor je input en dat zou super fijn zijn. ik heb je een bericht…"

Kirsten van Opijnen heeft 7 Aug 2023 gereageerd op Archief inventarisatie

6 7 Sept 2023
Antwoord van Irene van der Wal

"Ik wil dit donderdag wel voor je testen (onze zaaktypenbeheerder is op vakantie), ma…"

Kirsten van Opijnen heeft 18 Jul 2023 gereageerd op I-Navigator historieoverzicht resultaattypen zaken weg?

8 25 Jul 2023
Antwoord van n. eggen

"Ik denk dat de reden om het in de omschrijving neer te zetten vooral voor de korte t…"

Kirsten van Opijnen heeft 5 Jun 2023 gereageerd op Vermelding persoonsgegevens in zaaksysteem (veld omschrijving)

8 5 Jun 2023
Antwoord van Kirsten van Opijnen

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden