Forumdiscussies (1,880)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Cloud aanwijzen als archiefruimte?

Een gemeente plaats zaken in een private cloud. Moet die cloud (die gewoon op een tweetal datacenters staat in Nederland) aangewezen worden…

Begonnen door Ria Mink-Gijzen

4 18 Feb 2016
Antwoord van Yvonne Welings

onderhoud scanner bij vervanging

Beste allemaal, We zijn druk bezig met de laatste loodjes van ons handboek vervanging. Ter aanvulling ben ik op zoek naar een werkbare proc…

Begonnen door Brigitta Arkema

5 15 Feb 2016
Antwoord van Brigitta Arkema

Inktschade burgerlijke stand 1980- 2000

In het novembernummer van het Archievenblad staat een artikel over Inktschade in de akten van de burgerlijke stand uit de periode 1980- 20…

Begonnen door Stella Mechelse

2 10 Feb 2016
Antwoord van Leon van Oosterom

Registreren bewonersbrieven

Ik zie in ons DMS tussen de naw-overzichten wel eens aanduidingen als:   Bewoners van [straat]  nrs. [ t/m  ] Bezoekers markten Ondernemer…

Begonnen door Yvonne Crombag

2 10 Feb 2016
Antwoord van Yvonne Crombag

Zaakgericht werken: is nee ook een optie?

Zijn er ook overheidsorganisaties die, om uiteenlopende redenen, NIET overstappen naar zaakgericht werken?

Begonnen door Nadia Favié-Slaar

15 10 Feb 2016
Antwoord van jack karelse

Vacatures voor beginnende informatiewerkers

Dit jaar hoop ik mijn deeltijdstudie informatiedienstverlening en -management af te ronden; momenteel ben ik dan ook druk op zoek naar werk…

Begonnen door Christel van der Steen

14 2 Feb 2016

Domeintabellen ZTC

Goedemorgen, Bestaan er lijsten waarin bv. alle generieke resultaattypen (geannuleerd, gegund, niet ontvankelijk, etc.) zijn opgesomd? Ik…

Begonnen door Bart

4 2 Feb 2016
Antwoord van Hilona Wierenga

Digitalisering van het bestuursprocesrecht

De rechterlijke macht leek wat achter te lopen bij digitale ontwikkelingen van de rest van de overheid, Toch is deze tak van sport sinds ko…

Begonnen door Yvonne Welings

0 29 Jan 2016

Grenscorrectie

Beste collega's, Onze gemeente heeft te maken met een grenscorrectie en vanuit DIV ben ik hierbij betrokken. Het gaat hierbij om een grens…

Begonnen door Mariska Tebbenhof

1 28 Jan 2016

Meer VTH taken van gemeenten naar provincies

Provincies worden waarschijnlijk al vanaf januari 2016 verantwoordelijk voor VTH-taken (Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving) bij be…

Begonnen door Yvonne Welings

2 12 Jan 2016

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden