Social Media & Online Klantcontact

Gegevens gebeurtenis

Social Media & Online Klantcontact

Tijd: Oktober 13 2011 hele dag
Locatie: Intres
Plaats: Hoevelaken
Website of map: http://www.heliview.nl/websit…
Soort gebeurtenis: conferentie
Georganiseerd door: Heliview
Meest recente activiteit: 6 Jul 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Mensen hebben 5 sociale basisbehoeften, die omschreven zijn in een piramide door bekend socioloog/marketeer Maslow. Marketeers zijn altijd druk met het voldoen aan deze basisbehoeften van de mens. Sociale media geven de consument de mogelijkheid eenvoudiger te voldoen aan behoeften zoals sociaal gedrag, erkenning en zelfontplooiing en bedrijven kunnen daar op inspelen. Voor het eerst in de geschiedenis is het mogelijk een dialoog aan te gaan met grote groepen consumenten, zonder dat dit grote budgetten vereist. Door goed om te gaan met sociale media worden bedrijven en merken deel van het 'netwerk' en van de 'peers' waardoor ze sneller en beter vertrouwd worden. Social media marketing speelt dan ook een steeds belangrijkere rol in de relatiemarketing van bedrijven en binnen Public Relations.

Maar waar te beginnen? En wat kan Social Media voor mijn organisatie betekenen? Wat is de ROI? Zitten mijn relaties wel op Social Media te wachten? Wat zijn de huidige trends en ontwikkelingen op het gebied van Social Media? Wat zouden eventuele valkuilen zijn?

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Social Media & Online Klantcontact om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van BREED - over de grenzen van informatie

Niet bijwonen (1)

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden