Zonder goede informatievoorziening geen goede dienstverlening! Om daadwerkelijk regie te kunnen voeren op het contact met de burger is het op orde hebben van de gemeentelijke informatiehuishouding een absolute must. Maar hoe bereik je dat? De aansluiting tussen documentaire informatievoorziening en het Klant Contact Centrum is een onderbelicht thema. Waar worstelt u mee?
Een greep uit de items die aan bod komen: •De midoffice: kanteling van proces- naar zaakgericht werken •The paperless office? digitalisering van de poststroom en/of een werkproces •Een centrale mailbox en Outlook voor elke medewerker, en toch geen antwoord naar de burger. •Website klaar, goed functionerende balie,... maar voor KCC medewerkers essentiële informatie niet binnen handbereik
U brengt uw vragen en thema's in en samen gaan we op zoek naar praktische oplossingen. Voor div-vers én dienstverleners!
Aanmelden via de site
Bevestigen voor Novostar lunch & learn: KCC en DIV om opmerkingen toe te voegen!
Wordt lid van BREED - over de grenzen van informatie