Klant Contactcentrum KCC Congres 2010

Gegevens gebeurtenis

Klant Contactcentrum KCC Congres 2010

Tijd: December 2 2010 vanaf 9.00 to 17.00
Locatie: Congrescentrum Triavium
Plaats: Nijmegen
Website of map: http://www.kcc-congres.nl
Telefoon: 040 - 212 94 99
Soort gebeurtenis: congres
Georganiseerd door: CKC Seminars
Meest recente activiteit: 12 Nov 2010

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Thema's
Tijdens het programma wordt ingegaan op de laatste ontwikkelingen en trends, zoals:

Multichanneling: hoe kom je tot een samenhangend multichannelbeleid? Welke kenmerken hebben kanalen en welke producten en diensten worden aangeboden?

Zaakgericht werken: vindt er een goede wisselwerking plaats tussen front- en mid-office? Informatie in de kennisbank moet goed aansluiten bij de klantvraag.

Kwaliteitsmonitoring: hoe functioneert het KCC en hoe voer je kostenefficiency door?
Proces & Organisatie: het inrichten van het KCC vereist een cultuuromslag. Wat is nodig om medewerkers betrokken te houden en de organisatie in te richten naar de nieuwe werkwijze?

Regelgeving: voldoet het KCC aan de eisen van het NUP? Naast een werkend KCC in 2011, vereist Antwoord© aansluiting op het 14-netnummer en de 80-20 regel: 80% van de vragen moeten direct door het KCC afgehandeld worden.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Klant Contactcentrum KCC Congres 2010 om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van BREED - over de grenzen van informatie

Bijwonen (1)

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden