Hét Klant Contact Center congres voor de Overheid!

Gegevens gebeurtenis

Hét Klant Contact Center congres voor de Overheid!

Tijd: November 17 2011 vanaf 9.00 to 17.00
Locatie: Congrescentrum Triavium te Nijmegen
Plaats: Nijmegen
Website of map: http://www.kcccongres.nl
Telefoon: 040-2146216
Soort gebeurtenis: symposium
Georganiseerd door: CKC Seminars
Meest recente activiteit: 11 Nov 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Het centrale thema van het KCC Congres 2011 is ‘Besparen!’. Tijdens het programma gaan we in op de laatste ontwikkelingen en trends, zoals:
Multichanneling: hoe kom je tot een samenhangend multichannelbeleid? Welke kenmerken hebben kanalen en welke producten en diensten worden aangeboden?
Zaakgericht werken: vindt er een goede wisselwerking plaats tussen front- en mid-office? Informatie in de kennisbank moet goed aansluiten bij de klantvraag.
Kwaliteitsmonitoring: hoe functioneert het KCC en hoe voer je kostenefficiency door? Besparen met behoud en verhoogde kwaliteit van de dienstverlening.
Proces & Organisatie: het inrichten van het KCC vereist een cultuuromslag. Wat is nodig om medewerkers betrokken te houden en de organisatie in te richten naar de nieuwe werkwijze?
Regelgeving en vraag-antwoordcombinaties: voldoet het KCC aan de eisen van het NUP? Naast een werkend KCC in 2011, vereist Antwoord© aansluiting op het 14-netnummer en de 80-20 regel: 80% van de vragen moeten direct door het KCC afgehandeld worden. Met kant- en klare antwoorden op standaardvragen (vraag-antwoordcombinaties) wordt de effectiviteit van het KCC vergroot en kunnen er kosten worden bespaard.

 

Tot de doelgroep behoren kcc-, content-, internet-, portal-, developmentmanagers, ICT- en informatiemanagers, projectleiders, webmasters, hoofden, managers, wethouders en adviseurs verantwoordelijk voor organisatie, dienstverlening, voorlichting, informatiebeleid, burgerzaken, publieke voorzieningen en e-overheid, algemeen en commercieel directeuren en adviseurs op het gebied van klant contacten. Afkomstig uit de overheidssector, zoals gemeenten, provincies, het Rijk, waterschappen, politie, brandweer, ZBO's, belastingdienst.



Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Hét Klant Contact Center congres voor de Overheid! om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van BREED - over de grenzen van informatie

Reactie van Frieke H op 11 November 2011 op 14.07

Voor de snelle beslisser heeft Novostar 7 entreekaarten beschikbaar voor dit congres. (gratis!)

'No strings attached' en Wie het eerst komt...

Wil jij a.s. donderdag naar dit congres, mail dan naar office@novostar.nl of bel 013-5944730

 

Bijwonen (1)

Niet bijwonen (1)

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden