NETWERK VOOR DE INNOVATIEVE INFORMATIEWERKER
Tijd: Oktober 5 2011 vanaf 9.00 to 17.00
Locatie: WTC
Straat: Beursplein 37
Plaats: Rotterdam
Website of map: http://www.klantgerichteoverh…
Soort gebeurtenis: congres
Georganiseerd door: Heliview
Meest recente activiteit: 15 Aug 2011
Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren
MySpace
Tweet
Persoonlijk & Klantgericht
Het persoonlijke, klantgerichte karakter van informatievoorziening speelt in het beleid van de meeste gemeenten een steeds belangrijkere rol.Het geformuleerde regeringsbeleid, de ontwikkelingen richting de ‘één loket-gedachte’, de elektronische dienstencatalogus en interactiviteit, spelen daarbij een grote rol. Een aanpassing in de ICT-huishouding is daarbij onvermijdbaar.
Transparant & Toegankelijk
Vanaf 2015 zijn gemeenten de ingang van de overheid voor burgers, bedrijven en instellingen. Voor nagenoeg alle vragen en transacties kunnen burgers in de toekomst terecht aan de balie in een gemeentehuis, op internet of door te bellen met het Klant Contact Centrum in hun gemeente. De invoering van Antwoord© is een belangrijke stap in het creëren van één uniforme transparante overheid die de burger centraal stelt. Burgers en bedrijven kunnen naar de website van de gemeente surfen, via een 14+netnummer met hun gemeenten bellen of langsgaan bij de fysieke balie in het gemeentehuis. Welk kanaal iemand ook kiest, de informatie die hij krijgt is altijd hetzelfde.
Schrijf u in voor het congres
Bent u binnen uw organisatie verantwoordelijk voor of betrokken bij een klantgerichte overheid? Dan nodig ik u van harte uit om het congres kosteloos te bezoeken en te leren van de praktijkervaring van een groot aantal collega’s en experts.
© 2024 Gemaakt door Marco Klerks. Verzorgd door
Bevestigen voor congres Klantgerichte overheid om opmerkingen toe te voegen!
Wordt lid van BREED - over de grenzen van informatie